Marketing - Strategii de marketing - promovarea vanzarilor
Solicita oferta
Strategii de marketing - promovarea vanzarilor



Strategii de marketing - promovarea vanzarilor

Strategii de marketing - promovarea vanzarilor

Ultima actualizare: 2014-10-04 22:13:44

Apartenenta - planul privind promovarea vanzarilor se analizeaza in legatura cu capitolul Strategiile de marketing. Cuprinsul planului - planul de promovare a vanzarilor vorbeste despre:
1. personalul implicat,
2. reclama.

Personalul

Necesarul de personal - odata stabilit mix-ul de canale de distributie, te poti decide asupra necesarului de personal. Daca vrei sa vinzi peste tot direct, vei avea nevoie de mai mult personal decat daca vrei sa vinzi prin distribuitori. Totusi, chiar daca vrei sa vinzi totul prin distribuitori, vei avea nevoie de directori regionali de vanzari.

Structura de personal - chiar daca firma este bine structurata, este posibil ca acoperirea anumitor zone sa fie slaba. Daca planul vorbeste despre cresterea exporturilor, este foarte probabil ca vei avea nevoie de un numar mai mare de personal ce sa se ocupe de vanzarile la export. Daca intentionezi sa intri intr-o noua industrie, este probabil ca va trebui sa recrutezi o persoana sau mai multe cu cunostinte in acea industrie.

Reclama

Scopul reclamei este de a face ca mesajul sa ajunga la clienti. Reclama opereaza pe trei nivele: informeaza, convinge si intareste:
informeaza clientii potentiali despre firma si produse, facandu-i constienti de existenta acestora; (aceasta latura este in fapt parte a Relatiilor Publice)
convinge clientii asupra beneficiilor aduse de produsele respective, si le spune de ce ar trebui sa le cumpere pe acestea si nu pe altele; creeaza dorinta de a cumpara sau de a avea produsul;
intareste atitudinile pozitive ale clientilor existenti in legatura cu produsul.

Relatiile publice - relatiile cu media sunt o parte importanta a planului de reclama. Necesita costuri de lobby si de creare de relatii, insa costurile acestora sunt mici in comparatie cu costurile cumpararii spatiului de reclama. Se pot folosi si comunicatele de presa, prin care se anunta aparitia unor noi produse sau servicii, a unor imbunatatiri substantiale; aceste comunicate sunt de regula publicate de mediile de specialitate.

Expozitiile - folosirea expozitiilor este un alt mijloc de promovare a firmei si produselor. Costul acestora poate fi mare, si creste direct proportional cu dimensiunile firmei (deoarece e nevoie de spatii tot mai mari de expunere, si de metode de atragere a publicului tot mai sofisticate, pentru a demonstra forta). Firmele mai mici pot ocupa spatii mai mici fara sa apara ca sunt severe cu costurile, sau zgarcite.

Problema expozitiilor este ca desi gradul de expunere la public este mare, tot la fel este si gradul de expunere in fata concurentei. De aceea unele firme organizeaza propriile expozitii, unde isi invita mai ales potentialii clienti.

Intrebari necesare - pentru campania de reclama trebuie sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
1. Care este audienta tinta?
2. Care este mesajul?
3. Ce raspuns vrei sa obtii de la audienta?
4. Cum poti obtine cel mai bine acest raspuns?
5. Care este mediul cel mai convenabil din punct de vedere al costurilor pentru campanie?
6. Cand ar trebui sa incepi reclama?
7. Cat de lunga trebuie sa fie campania de reclama?
8. Cum vei masura rezultatele campaniei?
9. Cati bani trebuie sa cheltuiesti?






Te-ar mai putea interesa :

• Strategii de marketing - Planul privind distributia
Strategii de marketing - Planul privind distributia Apartenenta - planul privind distributia se analizeaza in legatura cu capitolul "Strategiile de marketing". Importanta - inainte de a construi planul privind promovarea vanzarilor, trebuie sa selectezi canalele de marketing potrivite pentru produsele si serviciile tale. Acest lucru este d
 
• Plan de marketing - preturi
Plan de marketing - preturi Apartenenta - planul de marketing privind preturile se analizeaza in legatura cu capitolul "Strategiile de marketing". Rolul preturilor - preturile sunt un factor cheie in strategia de marketing. Rolul acestora trebuie stabilit in raport cu portofoliul produsului, cu durata vietii unui pr
 
• Etapele unui plan de marketing
Etapele unui plan de marketing Inainte de a pregati planul de marketing, este necesar sa fie intelese etapele planificarii de marketing. Etapele procesului de marketing sunt urmatoarele: Stabilirea obiectivelor firmei (cuprinse in planul de afaceri) Realizarea analizei situatiei prezente a firmei: a. Efectuarea cercetarii de
 
• Strategiile de marketing si distributia
Strategiile de marketing si distributia Apartenenta - planul privind Strategiile de marketing este un plan de actiune component al planului de marketing. Importanta - inainte de a construi planul privind promovarea vanzarilor, trebuie sa selectezi canalele de marketing potrivite pentru produsele si serviciile tale. Acest lucru este de dom
 
• Ce este un plan de marketing
plan de marketing Managementul unei firme are numeroase responsabilitati. Planificarea este doar una dintre acestea; una dintre cele mai importante. Planul de afaceri este cel care conduce firma. Apartenenta - planul de marketing este o parte a planului de afaceri, ce are un rol esential in evolutia firmei. Pentru a
 
Vezi toate stirile din categoria Marketing




Ultimele noutati
Raportari ANPM
 
Raportari ANPM  Cum afla autoritatile despre activitatea companiei in privinta deseurilor ? Cum poti tine sub control evidenta deseurilor generate de societatea economica ?   Prin raport
Citeste mai departe
Raportari AFM
 
Raportari AFM Recicleaza ambalajele si scapi de plata, insa nu si de raportari AFM !   Detii sau administrezi o societate comerciala care produce sau utilizeaza ambalaje? Cine se ocupa de i
Citeste mai departe
Managementul deseurilor
 
Managementul deseurilor RSGE, companie specializata in managementul deseuri, este la dispozitia ta pentru a gestiona si raporta toate tipurile de deseuri, incat tu sa nu incalci legea. Nu lasa deseu
Citeste mai departe