Marketing - Etapele unui plan de marketing
Solicita oferta
Etapele unui plan de marketing



Etapele unui plan de marketing

Etapele unui plan de marketing

Ultima actualizare: 2014-10-04 21:34:28

Inainte de a pregati planul de marketing, este necesar sa fie intelese etapele planificarii de marketing.

Etapele procesului de marketing sunt urmatoarele:
Stabilirea obiectivelor firmei (cuprinse in planul de afaceri)
Realizarea analizei situatiei prezente a firmei:
a. Efectuarea cercetarii de piata pe plan extern (cercetarea propriu-zisa a pietei);
b. Efectuarea cercetarii de piata pe plan intern (cercetarea datelor istorice ale firmei - comenzi, vanzari, marje, profit, un studiu detaliat al mix-ului de marketing, al organizarii de marketing, al serviciilor pre- si post-vanzare, etc.);
c. Extragerea prezumtiilor
d. Analizarea situatiei vanzarilor
e. Analizarea produselor cheie
f. Analizarea pietelor strategice
g. Analizarea zonelor cheie pentru vanzari
h. Analizarea elementelor analizei situatie prezente conform metodei SWOT
Stabilirea obiectivelor de marketing si estimarea rezultatelor asteptate
Stabilirea strategiilor de marketing si a planurilor de actiune
Stabilirea bugetelor planului de marketing
Stabilirea unui sistem de control al implementarii planului de marketing
Stabilirea metodelor de revizuire si actualizare a planului de marketing
Scrierea planului de marketing
Comunicarea planului de marketing






Te-ar mai putea interesa :

• Strategii de marketing - Planul privind distributia
Strategii de marketing - Planul privind distributia Apartenenta - planul privind distributia se analizeaza in legatura cu capitolul "Strategiile de marketing". Importanta - inainte de a construi planul privind promovarea vanzarilor, trebuie sa selectezi canalele de marketing potrivite pentru produsele si serviciile tale. Acest lucru este d
 
• Strategii de marketing - promovarea vanzarilor
Strategii de marketing - promovarea vanzarilor Apartenenta - planul privind promovarea vanzarilor se analizeaza in legatura cu capitolul Strategiile de marketing. Cuprinsul planului - planul de promovare a vanzarilor vorbeste despre: 1. personalul implicat, 2. reclama. Personalul Necesarul de personal - odata stabilit mix-ul de canale de dis
 
• Plan de marketing - preturi
Plan de marketing - preturi Apartenenta - planul de marketing privind preturile se analizeaza in legatura cu capitolul "Strategiile de marketing". Rolul preturilor - preturile sunt un factor cheie in strategia de marketing. Rolul acestora trebuie stabilit in raport cu portofoliul produsului, cu durata vietii unui pr
 
• Strategiile de marketing si distributia
Strategiile de marketing si distributia Apartenenta - planul privind Strategiile de marketing este un plan de actiune component al planului de marketing. Importanta - inainte de a construi planul privind promovarea vanzarilor, trebuie sa selectezi canalele de marketing potrivite pentru produsele si serviciile tale. Acest lucru este de dom
 
• Ce este un plan de marketing
plan de marketing Managementul unei firme are numeroase responsabilitati. Planificarea este doar una dintre acestea; una dintre cele mai importante. Planul de afaceri este cel care conduce firma. Apartenenta - planul de marketing este o parte a planului de afaceri, ce are un rol esential in evolutia firmei. Pentru a
 
Vezi toate stirile din categoria Marketing




Ultimele noutati
Raportari ANPM
 
Raportari ANPM  Cum afla autoritatile despre activitatea companiei in privinta deseurilor ? Cum poti tine sub control evidenta deseurilor generate de societatea economica ?   Prin raport
Citeste mai departe
Raportari AFM
 
Raportari AFM Recicleaza ambalajele si scapi de plata, insa nu si de raportari AFM !   Detii sau administrezi o societate comerciala care produce sau utilizeaza ambalaje? Cine se ocupa de i
Citeste mai departe
Managementul deseurilor
 
Managementul deseurilor RSGE, companie specializata in managementul deseuri, este la dispozitia ta pentru a gestiona si raporta toate tipurile de deseuri, incat tu sa nu incalci legea. Nu lasa deseu
Citeste mai departe